درباره ما
دبیرستان دخترانه تهذیب

دبیرستان دخترانه تهذیب در سال تحصیلی ۷۳-۷۲ در راستای اهداف مهم آموزش و پرورش تأسیس گردید و البته با دیدگاهی متفاوت در شیوه رسیدن به مقصد.
از نظر این مدرسه اولویت اول بعد پرورشی است و منظور این است که دانش آموزان در فضایی شاد و آکنده از محبت، صمیمیت و به دور از استرس در درجه اول با خالق هستی و با هدف اصلی خلقت بیشتر مأنوس شوند. در واقع یادآوری آنچه به طور فطری در وجود همه انسان ها قرار داده شده که نتیجه آن رسیدن به آرامش واقعی است. (چرایی زندگی)
همچنین با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی عزیزانمان با چگونگی یک زندگی مطلوب آشنا می شوند.
در بعد آموزشی هم با استفاده از تیم آموزشی مجرب و دلسوز با آموزش شیوه های صحیح درس خواندن و برنامه ریزی صحیح درسی و آشنا شدن دانش آموزان با شیوه های تست زنی و از همه مهم‌تر دعوت از همکارانی مجرب و توانمند سعی در ارائه ی بهترین خدمات را دارد.
به امید آنکه دانش آموزان که ازین دبیرستان فارغ التحصیل می شوند با اتکاء به خداوند مهربان از آرامش روحی و روانی برخوردار بوده و در عین حال که مهارت های مورد نیاز یک زندگی سالم را یاد می گیرند در بعد آموزشی هم موفقیت های چشمگیری داشته باشند، إن شأالله.
زهرا بهجتی

زهرا بهجتی مؤسس و مدیر دبیرستان دخترانه تهذیب

اینجانب زهرا بهجتی فارغ التحصیل در رشته شیمی از دانشگاه شهید بهشتی هستم. ازبدو فعالیت اجتماعی به استخدام آموزش و پرورش منطقه ۵ در آمدم ‌پس از چند سال با شروع تاسیس مدرسه مامور به دبیرستان تهذیب شدم. چند سال پس از بازنشستگی مجددا به مدرسه بازگشتم و بر اساس طرحی نو و فعالیت هایی متفاوت به خصوص در بعد پرورشی فعالیت در مدرسه را از سر گرفتم. امیدوارم با یاری خداوند متعال و همکاری همکارانم و اولیای گرامی بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف پرورشی ‌و آموزشی گام های موثری برداریم

بخش های مختلف دبیرستان تهذیب
آزمایشگاه علوم

یکی از عوامل کلیدی در انگیزش و یادگیری، انواع فعالیتهای آزمایشگاهی ست که می تواند نقش مهمی در جلب توجه و ایجاد علاقه به یک درس را ایفا کند. در این روش به شاگردان اجازه انجام کار و یادگیری عمیق‌تر داده می‌شود و از این طریق می‌توان توجه آنها را به داده‌های جمع آوری شده متمرکز نمود، تا به آنها در جذب مطالب و یا انطباق آنها بصورت مفهومی کمک شود. مطمئناً نگرش مثبت به فعالیتهای کارگاهی و آزمایشگاهی نه تنها در یادگیری عمیق دانش آموزان مؤثر است بلکه در آنها نگرش عمیق تری نسبت به علوم و همه درس های عملی و مفاهیم آن نیز ایجاد می کند و فراگیران را قادر می سازد که روش مناسبی را برای حل مساله انتخاب کنند.

کتابخانه

کتابخانه دبیرستان

حیاط دبیرستان

حیاط با صفای دبیرستان تهذیب